اسیر دل
 
لذت زندگی
چگونه از زندگی لذت برد؟
 
 

من اسیر دلم چه باید کرد                                         دل بود منزلم چه باید کرد                                                              هر دلی را شکسته می بینم                                    من به او مایلم چه باید کرد                                                            ای کسانیکه دل شکسته شدید                                با شما هم،دلم چه باید کرد                                                           سر شب تا سحر نمی خوابم                                    چون شکسته دلم چه باید کرد                                                       اشک چشمم نشان باشد                                         گریه را مایلم چه باید کرد                                                             دشمنم گر دل شکسته شود                                    من بسوزد دلم چه باید کرد                                                           دل بشکسته جایگاه خداست                                    این بگوید دلم چه باید کرد                                                             دل خود را به هر کس ندهم                                      نیست از من دلم چه باید کرد                                                       دل به دلدار دادن آسان نیست                                  من بدادم دلم چه باید کرد                                                             



نظرات شما عزیزان:

شهرام
ساعت12:33---2 دی 1392
خدایا وقتی ازم گرفتی و بهم بخشیدی فهمیدم

معادله زندگی :

نه غصه خوردن واسه نداشته هاست

نه شاد بودن واسه داشته ها!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 1 دی 1392برچسب:, :: 23:22 :: توسط : لاله درخشیده

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رویای شیرین و آدرس love121.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 30
بازدید ماه : 95
بازدید کل : 22406
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1